به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آفتاب افکار، جواد نجار تمیزکار در جلسه شورای شهر با قدردانی از یوسف قیامتیون شهردار لاهیجان و پرسنل زحمتکش شهرداری که در آغاز فصل بهار جهت زیبا سازی مبلمان شهری و انجام فعالیت های عمرانی اقدامات اساسی را انجام دادند، به در پیش بودن نهم اردیبهشت ماه روز شوراها […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آفتاب افکار، جواد نجار تمیزکار در جلسه شورای شهر با قدردانی از یوسف قیامتیون شهردار لاهیجان و پرسنل زحمتکش شهرداری که در آغاز فصل بهار جهت زیبا سازی مبلمان شهری و انجام فعالیت های عمرانی اقدامات اساسی را انجام دادند، به در پیش بودن نهم اردیبهشت ماه روز شوراها اشاره و از شهردار لاهیجان خواست با توجه به اینکه سال پایانی دور پنجم شوراها هستیم پروژه ها ناتمام شهرداری را با بسیج پیمانکاران به اتمام رسانده و در روز شوراها شاهد افتتاح پروژه ها باشیم.
وی با اشاره به شروع پیک چهارم کرونا اظهار داشت: لاهیجان به دلیل داشتن اماکن گردشگری در ایام نوروز مورد هجوم مسافران قرار گرفت و متاسفانه اقدامی در جهت جلوگیری از ورود مسافر به استان صورت نگرفت و هم اکنون وضعیت استان از نظر شیوع ویروس کرونا به وضعیت نگران‌کننده‌ای تبدیل شده و شاهد پیک چهارم شیوع این ویروس هستیم.
وی با قدردانی از زحمات فرماندار و ستاد کرونای شهرستان افزود: ستاد کرونا شهرستان تابع تصمیمات ستاد کرونا کشور است و علیرغم میل باطنی جلوی ورود مسافر گرفته نشد و به اجبار تصمیمات کشوری را اجرا نمودند.
وی گفت: با توجه به اینکه لاهیجان در وضعیت زرد رو به سفید بوده و مردم فهیم و با فرهنگ لاهیجان برای رسیدن به این موضوع تلاش کردند و با ستاد کرونا و سیاستهای بهداشتی هماهنگ بودند متأسفانه اهمال و بی توجهی عده ای از مردم و مسافران باعث شده هم اکنون بازار لاهیجان تعطیل باشد و کسبه و بازاریان در این جریان متضرر شوند و زندگی عادی مردم نیز مختل شود.
وی گفت: در حال حاضر نیز شاهد حضور مسافران با پلاک های غیر بومی در لاهیجان هستیم و این موضوع باعث رنجش خاطر همشهریان لاهیجانی شده است.

وی از ستاد کرونا شهرستان خواست برای ورود خودرو های غیر بومی کنترل بیشتری اعمال نمایند تا هرچه زودتر شاهد خروج از این وضعیت باشیم.
رییس شورای شهر لاهیجان با بیان اینکه بر اساس قانون، مدیریت آرامستان‌ها بر عهده شهرداری است، از شهردار لاهیجان خواست عملیات اجرایی احداث آرامستان جدید در لاهیجان را آغاز نماید.
وی با اشاره به پروژه احداث خانه کشتی در لاهیجان خواستار راه اندازی آن برای استفاده جوانان لاهیجان پس از اعلام وضعیت عادی در لاهیجان شد.
رئیس شورای شهر لاهیجان با اشاره به مشاهده برخی ناهنجاریها در پارک بعثت لاهیجان از فرمانده محترم نیروی انتظامی و عوامل زحمتکش خواست برای پاکسازی پارک همچون گذشته اقدامات اساسی را اعمال نمایند.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد